CHEVROLET CRUZE 1.6
Cruze un gri renginin çekiciliği ve profilden hisettirdiği duygularla başlayalım ilk olarak.Cruze etkileyici sert ve akıcı çizgileriyle yolları ve onu süzen insanları cezbediyor diyebiliriz.Aracın bombeli tavan yapısı coupelere göz kırparken büyük kapıları,küçük tutulmuş camları ve heybetli ön görüntüsü Amerikan tarzı zevkleri yansıtıyor bana göre.İç mekan kumaş kaplı konsoluyla insanlara farklı ve hoş geldiği kadar bazı açılardan tereddüt de yaratabilir.Aracın iç mekanındaki malzemeler ve işçilik sağından solundan tıkırtı gelmediğini de düşünürsek hiç de fena değil.Özellikle teyp düğmelerinin bulunduğu kısım üst sınıf araçları hatırlatıyor
MOTOR
124 beygirlik motor bu aracı taşımakta zorlandığı hissini verse de genel anlamda yeterince atak.Ani hızlanma isteklerinde motorun ürettiği ses ölçüsünde hızlanamadığı söylenebilir.Ama gerek tüketim gerekse performans anlamında rakiplerinden pek de geri kalır bir yanı yok.Cruze rampaları pek seven bir araç değil.Yakıt tüketimini düşük tutmak için ayarlanan işletim sistemi bu tür yollarda aracın yığılma yapmasına sebep oluyor.
SÜRÜŞ
Cruze,görünümüne paralel olarak sert sayılabilecek bir araç.Bozuk yüzeylerde sarsıntıyı yolcularına hissettirebiliyor bazen.Bunun yanında süspansiyon sistemi de sesli çalışıyor.Direksiyon sisteminin netliğiyle birlikte yola yapışan araç genelde tok bir sürüş sunsa da ilerleyen zamanda bu sesler sorun olabiliyor.Cruze,konfor,yol tutuş ikilisinde daha çok tutunmadan yana görünüyor.Yalıtım konusunda ise Cruze övgüyü hak ediyor.Rüzgar sesinin zaten duyulmadığı araçta yol ve motor sesi de rahatsız etmiyor.Bağaj kapağının hafifliği dışında kapasitesiyle ilgili bir sorun yok.Sonuç olarak Cruze fiyatı düşünüldüğünde sunduğu donanımlar ve ilgi çeken görüntüsüyle akılları karıştırmaya devam ediyor.
124 beygirlik motor bu aracı taşımakta zorlandığı hissini verse de genel anlamda yeterince atak.Ani hızlanma isteklerinde motorun ürettiği ses ölçüsünde hızlanamadığı söylenebilir.Ama gerek tüketim gerekse performans anlamında rakiplerinden pek de geri kalır bir yanı yok.Cruze rampaları pek seven bir araç değil.Yakıt tüketimini düşük tutmak için ayarlanan işletim sistemi bu tür yollarda aracın yığılma yapmasına sebep oluyor.
Cruze,görünümüne paralel olarak sert sayılabilecek bir araç.Bozuk yüzeylerde sarsıntıyı yolcularına hissettirebiliyor bazen.Bunun yanında süspansiyon sistemi de sesli çalışıyor.Direksiyon sisteminin netliğiyle birlikte yola yapışan araç genelde tok bir sürüş sunsa da ilerleyen zamanda bu sesler sorun olabiliyor.Cruze,konfor,yol tutuş ikilisinde daha çok tutunmadan yana görünüyor.Yalıtım konusunda ise Cruze övgüyü hak ediyor.Rüzgar sesinin zaten duyulmadığı araçta yol ve motor sesi de rahatsız etmiyor.Bağaj kapağının hafifliği dışında kapasitesiyle ilgili bir sorun yok.Sonuç olarak Cruze fiyatı düşünüldüğünde sunduğu donanımlar ve ilgi çeken görüntüsüyle akılları karıştırmaya devam ediyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder